Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~agnieszka213 | użytkownik

imię i nazwiskoAgnieszka adres zarejestrowany29.03.2008 @12:01:18 ostatnio na stronie01.11.2010 @16:06:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2802935
digarty123 komentarze523 posty na forum13

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~angeldark    05.08.2008 @11:28:54
Nie ma za co dziękować
_______
__________________________
~Mrrruk    05.08.2008 @11:23:20
Tak to już ten świat jest skonstruowany, że każdy człowiek zawsze może nauczyć się coś nowego od innego człowieka - przecież jesteśmy tacy różni. Wiec z wielką przyjemnością skorzystam z Twojej propozycji i poobserwuję Serdeczności.
_______
"To bardzo proste. Twój obraz jest tym, czym ty jesteś. Pojmujesz to? Obraz, za pośrednictwem którego ukazujesz się światu - to ty."
~jkosak    05.08.2008 @11:20:32
nie dziekuj
komentuj
~Mrrruk    05.08.2008 @11:14:35
żeby mieć pewność co do jakości up'owanej fotografii, wole ją wrzucić w mniejszym rozmiarze, uprzednio ciut wyostrzając po zmianie rozmiaru (z reguły po tej operacji są straty). Wtedy szanse wzrastają na lepszą jakość po wrzucenia na DA. Pozdrawiam
_______
"To bardzo proste. Twój obraz jest tym, czym ty jesteś. Pojmujesz to? Obraz, za pośrednictwem którego ukazujesz się światu - to ty."
~angeldark    05.08.2008 @11:12:16
Jest naprawdę boskie!! Talentu Ci nie brakuje ;]
Oby więcej takich fotek ;] Lubię tak czasem zaniemówić z wrażenia
Pozdrawiam
_______
__________________________
~radis    05.08.2008 @11:08:22
przyda sie. ; >
~maxwas    04.08.2008 @20:33:14
dzięki za dobre słowo pozdrawiam
~Rakija83    04.08.2008 @20:23:35
Dz.
~rutkaagar    03.08.2008 @19:06:25
Dziękuję za miły komentarz Agnieszko ...Pozdrawiam....roza:
_______
********
~Katowski    03.08.2008 @16:40:15
Dzięki za wizyt. Pozdrawiam
~PinkMoon    03.08.2008 @14:45:35
cieszę sie bardzo,ze podobają Ci się moje zdjęcia część zdjęć zrobiłam starym olypmusem, z kolei od kilku dni testuje moje nowe cudo-http://www.fotopolis.pl/index.php?n=6831 , ktorym zrobione są własnie te kropelki. Pozdrawiam
~PinkMoon    03.08.2008 @14:19:41
dziękuje!
~kinialooz2    02.08.2008 @14:58:01
można jeszcze edytować, ale to wg uznania
~13marca    01.08.2008 @17:42:20
damy rade oboje:D:Dtrzymam za Ciebie kciuki:D
buss
~czekoksiezniczka    31.07.2008 @21:46:17
dziękuję. ;d
~3arteq    29.07.2008 @14:08:58
dziękuje za odwiedziny
Może wstawisz jakieś nowe zdjęcia bo dawno nic nowego u Ciebie nie widziałem
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~mieciu1    05.07.2008 @20:24:10
Dziękuję ślicznie za komplementy bardzo mi miło.
Pozdrawiam serdecznie i zagrzewam do dalszej pracy.
~pantoney    26.06.2008 @16:17:31
gdybym sie zatrzymal i ustawil ostrosc na ten cyrk..stracilbym 7 euro
niestety aparat wyostrzyl na pierwszy plan,czyli fotografa
pozdrawiam i dzieki za komenta
~maruno    24.06.2008 @21:35:54
dzięki wielkie :: pozdrawiam
~szczepka    22.06.2008 @00:39:05
dobrej nocy a w wolnej chwili zapraszam do mnie
~KarolaJ7    22.06.2008 @00:30:58
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~Kakenski    29.05.2008 @21:36:12
dziekuje krzywe bo ten lad taki krzywy jest a moze polwysep
_______
abcdefghijklmnopurtswxyz ;|
~3arteq    05.05.2008 @09:59:38
dzień dobry jak to się stało że zapomniałem dodać do obserwowanych
_______
♥♦♣♠ B.S. ♥♦♣♠
~SzalonaMigotkA    04.05.2008 @13:06:06
no powiem tak-nie ze z ramką źle-ale z TĄ akurat ramką
nie lubie jej baaardzo
spróbuj może z inną i porównaj
_______
jestem tak intrygująca,wrażliwa i zakochana w sztuce,
że się zaraz o***sz
~lemi    03.05.2008 @12:58:52
dzieki i milego dnia


Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt